FAQ

kan ik een keer proefdraaien

Zeker! Het beste is om hier wel een afspraak voor te maken, zodat wij dit kunnen inplannen om je te begeleiden. Op de bonnefooi kan ook… maar dan kan het zijn dat wij niet alle tijd voor je hebben. 

hoe kan ik inschrijven?

Dit kan bij ons op de locatie. Wij zullen je gegevens direct in ons ledenbestand zetten, een foto maken en een persoonlijke pas toekennen. De laatste stappen…  een lidmaatschap toekennen en mails sturen voor voor activatie en contract. Online is ook een optie.

betaal ik ook inschrijfgeld?

Als nieuw lid betaalt iedereen inschrijfgeld. Sta je nog bij ons in het systeem dan is dat niet meer nodig.

Waarvoor is het inschrijfgeld ?

Voor het inschrijven, de app, intake, schema en begeleiding.

Is automatische incasso verplicht?

Dat hoeft niet. Alleen maandabonnementen worden automatisch geïncasseerd. Rittenkaarten (Credits) niet!

Ik wil geen incasso maar wel een abonnement

Dat gaat in principe helaas niet! Tegenwoordig zijn automatische incasso’s tot 365 dagen terugvorderbaar. 

hoe vaak voeren jullie een incasso uit?

Wij hebben ervoor gekozen één keer per maand te incasseren op de 25e van de maand.

BETAAL JE DAN VOORUIT?

Ja. Je betaalt vooraf voor de nieuwe maand. En mogelijkerwijs nog van de voorgaande maand.

hoezo voorgaande maand?

Bijvoorbeeld bij inschrijvingen die na het indienen van de incassobatch zijn uitgevoerd. Of bij mislukte incasso van de vorige batch. 

Mislukte incasso's

Ja.Dat zijn feitelijk gezien terugboekingen (storno’s) door de bank of klant. Wij sturen een mail met de melding van dat de incasso mislukt is met daarin de uitleg.

IS de begeleiding eenmalig?

Nee hoor. Iedereen kan en mag gebruik maken van onze begeleiding. Wij staan klaar om leuke schema’s te maken en deze uit te leggen. Eventueel ook metingen te verrichten en te analyseren.

Wat houdt personal coaching in?

Dit is een verdiepingsslag in onze standaard begeleiding. Je komt dan in de portefeuille van één van onze coaches terecht. Hier betaal je niets extra’s voor.

mag je ook aan groepstrainingen meedoen?

Zeker! Dat is juist leuk om variatie aan te brengen in je wekelijkse trainingen.

ik doe groepstraining, mag ik dan fitnessen?

Ook dat mag natuurlijk. Het is alleen maar goed en leuk om te variëren.

Is een middagabonnement in het weekend geldig?

Dit abonnement geeft toegang gedurende de hele week tussen 12.00-17.00. Wij hebben tevens een speciaal WeekendAbonnement.

Soms red ik dat net niet of ben ik te vroeg?

Geen probleem! De check-in staat zo ingesteld dat 15 minuten ervoor en 15 minuten erna toegang verleend wordt.

Hoeveel personen mogen op een gezinsabonnement?

Dit abonnement geeft toegang gedurende de hele week voor maximaal 5 personen binnen het gezin woonachtig op één adres.

Wat als ik meer gezinsleden heb?

Geen probleem! Vanaf de 6e persoon binnen het gezin wordt een korting van 60% berekent op een onbeperkt abonnement. welke maandelijks meegenomen wordt in de incasso.

KAN IK zelf mijn abonnement wijzigingen

Jazeker dat kan. Op onze website vind je het wijzigingsformulier. Na versturen komt deze in ons archief zodat wij dit zorgvuldig kunnen afhandelen.

WAT IS het wijzigingstermijn?

Wij hanteren een wijzigingstermijn van één maand. Houd hier dus rekening mee. 

KAN IK PAUZES AANVRAGEN?

Jazeker dat kan. Wij willen onze klanten graag bedienen en dus bieden wij deze mogelijkheid. Vraag dit dus wel een maand van te voren aan. 

WAT IS DE MINIMALE DUUR VAN EEN PAUZE?

De minimale duur hebben wij vastgesteld op drie weken. De duur van de pauze wordt bij duur van je contract opgeteld. 

Kunnen tarieven tussendoor ook wijzigen?

Nee. Tenzij de overheid tussendoor de btw verhoogd. Wij wijzigingen jaarlijks op 1 januari onze tarieven t.g.v. inflatie naar alle redelijkheid. Dit wordt altijd gecommuniceerd.

Worden jaarabonnementen dan ook verhoogd?

Ja. Ook deze worden verhoogd. Indien niet akkoord heeft de klant het recht vroegtijdig het contract te beëindigen.