FAQ

1. kan ik een keer proefdraaien?

Zeker! Het beste is om hier wel een afspraak voor te maken, zodat wij dit kunnen inplannen om je te begeleiden. Op de bonnefooi kan ook… maar dan kan het zijn dat wij niet alle tijd voor je hebben. 

2. hoe kan ik inschrijven?

Dit kan bij ons op de locatie. Wij zullen je gegevens direct in ons ledenbestand zetten, een foto maken en een persoonlijke pas toekennen. De laatste stappen…  een lidmaatschap toekennen en mails sturen voor voor activatie en contract. 

3. betaal ik ook inschrijfgeld?

Als nieuw lid betaalt iedereen inschrijfgeld. Sta je nog bij ons in het systeem dan is dat niet meer nodig.

4. Waarvoor is het inschrijfgeld ?

Voor het inschrijven, het pasje, de app, intake, schema en begeleiding.

5. Is automatische incasso verplicht?

Dat hoeft niet. Alleen maandabonnementen worden automatisch geïncasseerd. Rittenkaarten (Credits) niet!

6. Ik wil geen incasso maar wel een abonnement

Dat gaat helaas niet! Tegenwoordig zijn automatische incasso’s tot 365 dagen terugvorderbaar. Dus niet zo spannend.

7. hoe vaak voeren jullie een incasso uit?

Wij hebben ervoor gekozen één keer per maand te incasseren op de 25e van de maand.

8. BETAAL JE DAN VOORUIT?

Ja. Je betaalt vooraf voor de nieuwe maand. En mogelijkerwijs nog van de voorgaande maand.

9. hoezo voorgaande maand?

Bijvoorbeeld bij inschrijvingen die na het indienen van de incassobatch zijn uitgevoerd. Of bij mislukte incasso van de vorige batch. 

10. Mislukte incasso's?

Ja.Dat zijn feitelijk gezien terugboekingen (storno’s) door de bank of klant. Wij sturen een mail met de melding van dat de incasso mislukt is met daarin de uitleg.

11. IS de begeleiding eenmalig?

Nee hoor. Iedereen kan en mag gebruik maken van onze begeleiding. Wij staan klaar om leuke schema’s te maken en deze uit te leggen. Eventueel ook metingen te verrichten.

Wat houdt personal coaching in?

Dit is een verdiepingsslag in onze standaard begeleiding. Je komt dan in de portefeuille van één van onze coaches terecht. Hier betaal je niets extra’s voor.

mag je ook aan groepstrainingen meedoen?

Zeker! Dat is juist leuk om variatie aan te brengen in je wekelijkse trainingen.

ik doe groepstraining, mag ik dan fitnessen?

Ook dat mag natuurlijk. Het is alleen maar goed en leuk om te variëren.

Is een middagabonnement in het weekend geldig?

Helaas. Dit abonnement geeft alleen toegang door de week tussen 12.00-17.00. Wij hebben wij een speciaal WeekendAbonnement.

Soms red ik dat net niet of ben ik te vroeg?

Geen probleem! De check-in staat zo ingesteld dat 15 minuten ervoor en 15 minuten erna toegang verleend wordt.

Hoe kan ik weer uitschrijven ?

Dit kan eenvoudig met behulp van ons WijzigingsFormulier.  De link naar dit formulier sturen wij per mail.

Hanteren jullie ook een mutatietermijn?

Voor abonnementen is dat standaard één maand. Zou je bijvoorbeeld op 1 januari willen uitschrijven, zorg er dan voor dat het WijzigingsFormulier voor 1 december  gemaild is.