FAQ

kan ik een keer proefdraaien

Zeker! Niet één keer proefdraaien… een hele week proefdraaien! Meld je via de website aan voor een gratis sportweek. Telefonisch of per mail kan natuurlijk ook.

hoe kan ik inschrijven?

Dit kan via onze website middels het aanmeldformulier. Uiteraard kunnen wij je helpen bij ons op de locatie. Kom gerust langs.

betaal ik ook inschrijfgeld?

Als nieuw lid betaalt iedereen € 25,- inschrijfgeld (intake, opstart & toegang tot onze app). Vanaf het PRO lidmaatschap ontvang je ons startpakket (handdoek, aluminium bidon & sporttas). 

Ik ben al lid geweest, betaal ik dat dan ook?

Dan betaal je de herinschrijvingskosten van € 7,50. Je ontvangt dan tevens ons startpakket.

Is automatische incasso verplicht?

Wij werken uitsluitend met automatische incasso.

Ik wil geen incasso maar wel een abonnement

Dat gaat helaas niet! Tegenwoordig zijn automatische incasso’s tot 365 dagen terugvorderbaar. 

hoe vaak voeren jullie een incasso uit?

Wij hebben ervoor gekozen één keer per maand te incasseren op de 25e van de maand.

BETAAL JE DAN VOORUIT?

Ja. Je betaalt vooraf voor de nieuwe maand. En mogelijkerwijs nog van de voorgaande maand.

hoezo voorgaande maand?

Bijvoorbeeld bij inschrijvingen die na het indienen van de incassobatch zijn uitgevoerd. Of bij mislukte incasso’s van de vorige batch. 

Mislukte incasso's

Ja. Dat zijn feitelijk gezien terugboekingen (storno’s) door de bank of klant. Wij sturen een mail met de melding van dat de incasso mislukt is met daarin de uitleg.

IS de begeleiding eenmalig?

Nee hoor. Iedereen kan en mag gebruik maken van onze begeleiding. Wij staan klaar om leuke schema’s te maken en deze uit te leggen. Eventueel ook metingen te verrichten en te analyseren.

Wat houdt personal coaching in?

Dit is een verdiepingsslag in onze standaard begeleiding. Je komt dan in de portefeuille van één van onze coaches terecht. Hier betaal je niets extra’s voor.

mag je ook aan groepstrainingen meedoen?

Zeker! Dat is juist leuk om variatie aan te brengen in je wekelijkse trainingen.

ik doe groepstraining, mag ik dan fitnessen?

Ook dat mag natuurlijk. Het is alleen maar goed en leuk om te variëren.

KAN IK zelf mijn abonnement wijzigingen

Jazeker dat kan. Op onze website vind je het wijzigingsformulier. Na versturen komt dit formulier in ons archief zodat wij dit zorgvuldig kunnen afhandelen.

WAT IS de wijzigingstermijn?

Wij hanteren een wijzigingstermijn van slechts één maand. 

KAN IK PAUZES AANVRAGEN?

Deze luxe bieden wij inderdaad aan. Eén keer per jaar kan  een pauze worden aangevraagd. Helaas kunnen wij op onze lopende kosten geen pauze aanvragen en vragen daarom een éénmalige kost van €12,50 

Hoe lang is die pauze dan?

Dit mag je zelf weten. Houd er wel rekening mee dat het jaarcontract met die pauzeperiode wordt verlengt. 

Kunnen tarieven tussendoor ook wijzigen?

Nee. Tenzij de overheid tussendoor de BTW verhoogt. Wij wijzigen jaarlijks op 1 januari onze tarieven t.g.v. inflatie naar alle redelijkheid. Dit wordt altijd gecommuniceerd.

Worden jaarabonnementen dan ook verhoogd?

Ja. Ook deze worden verhoogd. Indien niet akkoord heeft de klant het recht vroegtijdig het contract te beëindigen.

Reglement & Algemene voorwaarden

Klik hier.

Privacy Policy

Klik hier.